Dijital Pazarlama Nedir ve Nasıl Yapılır ?

 Pazarlama alanında, yaptığınız eylemlere siz değil müşterileriniz karar verir. Eğer onları açıkça dinliyorsan... Pazarlama planınızın görünümünü gelecekteki müşterilerinizin bulunduğu yönde değiştirmelisiniz. Günümüzde, pazarlamaya bakarken doğru yöntemi seçmek bazen zor olabilir.


E-ticaret


Eğer uğraşıyorsanız, "e" çözümleri geliştirmelisiniz ve pazarlamada "e" çözümü dijital pazarlamadır. Dijital pazarlama nedir?


Dijital Pazarlama Nedir?


Dijital pazarlama, dijital ortamlarda mal ve hizmetlerin tanıtımını kapsar ve bir giriş bölümünde açıklanamayacak kadar geniştir. İnternetin gücü ve mobil teknolojinin yükselişi sayesinde pazarlama ve ticaret kavramlarını anlamadaki değişimler dijital pazarlamanın gelişmesine yol açmıştır. Dijital pazarlama için kanallardan biri Aralık


internet, sosyal medya mobil uygulaması Aralık. çok daha fazlası


Var. Kısacası internet üzerinden erişilebilen her alanın satış ve reklam stratejileri açısından değerlendirilmesi dijital pazarlamanın özüdür. Çok sayıda uzmana göre, dijital pazarlamanın başlangıcı, ilk e-postanın gönderildiği yıl olan 1971 yılına gidiyor. Büyük olasılıkla, iki kişi veya kurumun etkileşime girebileceği herhangi bir alan pazarlama için bir olasılıktır. "Dijital pazarlama" kavramı ilk olarak 1990 yılında ortaya çıktı. İlk tıklanabilir banner reklam 1994 yılında kullanıma sunuldu. Dijital pazarlamanın temeli oluşturuldu. Bu bir kaç yıl meselesi değil, eğrinin önünde olmadığın anlamına gelmez. Günümüzde kullandığınız dijital pazarlama stratejilerini kullanarak pazarlama stratejilerinizi geliştirmek mümkündür.


Dijital Pazarlama Ne İçindir? Önemi Nedir?


Elbette, dijital pazarlamanın gerçekte ne olduğunu bilmek çok önemlidir. E-ticarette girişimciler için en önemli husus, neyin etkili olduğunu anlamaktır. Dijital kanallarla pazarlama, daha fazla potansiyel müşteriyle, daha kesin, daha hızlı ve daha verimli bir kitleyle bağlantı kurmak için tasarlanmış stratejiler topluluğudur. Dijital pazarlama ile reklamların performansı net değerler kullanılarak değerlendirilebilir. Mesajları belirli kitlelere yönlendirmek de mümkündür ve iki taraf arasındaki iletişim potansiyel müşterilerle geliştirilebilir.


TÜİK araştırmasına göre


2020 yılında 16 ile 74 yaş arasındaki insanlar için internet kullanım oranının %79 olması ve evde internete erişme olasılığının yüzde 90,7 olması, dijital pazarlamanın kararlı bir şekilde neler başarabileceğinin son derece net bir resmini verebilir. İstatistikler her zaman dijital kanallar aracılığıyla pazarlama sürecinin ayrılmaz bir parçasıdır. Aslında, dijital pazarlamanın en büyük yararı, sonucun ölçülebilmesi gerçeğinde yatmaktadır. Mobil cihazlarda geniş bant bağlantısı ile internete bağlanma oranının yüzde 86,9'a ulaşabildiğine dikkat çeken bir diğer rakam ise dijital pazarlamanın önemini vurguluyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Windows 10 Pro Key 2022 - Çalışan Key

Çalışan Windows 10 Etkinleştirme 2022

Windows 10 Nasıl Etkinleştirilir.

Dijital Pazarlamanın Faydaları Nelerdir?

SEO - Arama Motoru Optimizasyonu Nedir?

İşletmeniz İçin Sosyal Medya Pazarlaması

Daha İyi Arama Motoru Optimizasyonu Elde Edin

Instagram Gizli Hesap Görüntüleme Uygulaması

Dijital Pazarlama Uzmanı Teknikleri